13 april 2009

SNÖRVEL SNÖRVEL

Idag var ingen bra dag.. men den var inte heller speciellt dålig.

Jag är sjuk, imorse trodde jag att jag var allergisk men nu vet jag att jag är sjuk eftersom jag nästan tappade rösten och det gör man inte av allergi såvida man inte ätit något opassande och det har inte jag. Vet inte riktigt hur det ska gå imorrn eftersom jag och Carro skulle hitta på något då. Får hoppas att jag mår bättre.

Och trots att jag är typ är sjuk så övningskörde jag för första gången idag. Pappa övertalade mig trots att jag tyckte vi kunde göra det på onsdag istället och jag orkade inte tjafsa. Det gick riktigt bra, tycker jag iaf. Körde nog ända upp till 50 km/h. Det var roligt.. och läskigt. Fick typ panik när det kom andra bilar (mötte typ två), men ändå fick jag mindre panik än vad jag trodde att jag skulle få.

Sedan blev det städning av rummet, ända tills jag gav upp. Också har jag hunnit med nästan all tvätt, bara en kvar att tvätta och en att hänga.

tjolahoppsansa .. !

3 kommentarer:

  1. KÖRDE DU I TRAFIKEN FÖRSTA GÅNGEN DU KÖRDE BIL!? :O JÄVLAR DÅ ÄR DU BRA!

    SvaraRadera
  2. Njaa, fast det var bara nere i koppardalen på ett ställe som NÄSTAN var utan trafik. Fick typ panik när dom andra bilarna kom.. :P fast pappa sa att jag var jätteduktig (Y) xP

    SvaraRadera
  3. Krya på dig! :*
    Jag vill också övningsköra :O :/
    Du är duktig, du får köra med mig i baksätet någon gång :D ;)

    SvaraRadera