10 april 2009

PÅSKMIDDAG

Idag har vi fått besök av min moster Ulrika, morbror Håkan och min übersöta kusin Emily. Hon hade en skitsnygg tröja på sig som jag bara önskar att jag hade (i min storlek förstås, hon är ju pytteliten..), också hade hon en silvrig keps med matchande skor. Finns det sötare?? Näe.. Inte vad jag vet iallafall.

Imorgon blir det påskäggsmålning med dom och resten av mammas släkt. Idag så kom dom över på påskmiddag. Det var trevligt. Det blev påskpyssel (jag gjorde tre påskkort) och vi hoppade studsmatta (känndes lite mysko att hon hoppade studsmatta på knä, men hon är ju å andra sidan bara typ fem år..)

Just nu lyssnar jag på Pang Prego. Jag har skapat ett allvarligt beroende.. men det gör inget. Ett gott skratt förlänger ju livet :)

tjolahopp ..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar