07 april 2009

JUMP..!


Var precis ute och hoppade studsmatta med min knasiga bror. Riktigt jobbigt faktiskt.
Innan det hade jag pianolektion. Har ingen mer på två veckor nu eftersom det först är påsklov nästa vecka, och sedan så har jag ju Michal (min polska utbyteselev) här.

Idag var det sovmorgon för mig, så jag började dagen med en Engelskalektion där vi kollade på filmen Angela's Ashes (Ängeln på sjunde trappsteget). Inte världens bästa film precis, men det går väl att kolla på. Sen så hade vi megalång lunch så vi gick och köpte glass. Dagen slutade med matte (trååkiga vinklar och trekanter) och sen idrott. Vi hade gymnastik till en Friskis och Svettis DVD. Skojsigt & Svettigt. Kände mig ganska fånig i början med det gick över :P
Nu ska jag snart iväg på möte för dom som ska ha utbyteselever här, vilket innebär att jag måste sitta uppe sent ikväll och plugga svenska. suuuuck...
Pusshej, leverpastej 8)

2 kommentarer:

  1. näj, det var inte blossom. Det var friskis och svettis faktiskt!

    SvaraRadera
  2. Nähä, men det sa dom ju att det var.. eller?.. Skitsamma, har ändrat nu iaf. :P

    SvaraRadera