11 april 2009

GLAS PÅSK!

Idag blev det äggmålning och påskmiddag hos mormor och morfar med resten av släkten (fast bara mammas sida av släkten, annars skulle vi aldrig fått plats i deras hus..). Emily var utklädd till påskkärring, hur gullig som helst. Vi hade riktigt trevligt tillsammans och åt god mat, och sedan efter maten så flög dom minsta barnen (Daniel och Emily) drake. Det gick ju inte jättebra eftersom det knappt blåste någonting, men dom sprang så att dom iallafall kom upp några meter. Också fick jag påskägg såklart, som alltid. Det blev påskäggsjakt i ett av rummen (jag hittade mitt påskägg först). Smaskigt.
En glad, påskig Emily

Nu ska jag sova.. tror jag.. Men det är ju faktiskt lov så vi får se hur det blir med det.

Jag och Elin bestämt att hon ska färga mitt hår imorgon. Känns lite läskig. Jag hoppas verkligen att det blir bra.

NattiNatti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar